Modalități de plată:

  1. Ramburs la primirea coletului la curier 
  2. Online în momentul plasării comenzii. Plata sigură cu cardul prin Netopia Payments

Politica de retur

Returul se face doar în cazul în care produsele sunt neconforme sau deteriorate. În alte situații nu avem politica de retur deoarece nu trimitem produse cu termen de valabilitate mai mic de 6 luni.

Gratuit se trimit materiale promoționale - cataloage, afișe, stickere, punctual mostre.

Politica de livrare/Timp de livrare

Comenzile sunt livrate de la Centrul Spa Metisse din Baia Mare şi ajung la destinaţie în interval de 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.

Toate comenzile înregistrate în sistemul nostru înainte de ora 14:00 sunt expediate a doua zi şi ajung la destinaţie în următoarea zi lucrătoare.

Comenzile înregistrate după ora 14:00 ajung la destinaţie în interval de 3 zile lucrătoare.

Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate

Metode de transport

Produsele sunt livrate prin curier rapid (Fan Courier).

Costurile de transport sunt afișate pe site înainte de finalizarea comenzii.

Anulare comandă

În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să luați în cel mai scurt timp legătura cu noi, la numerele de telefon:  +40 743.558.772 / +40 362.803.024, transmițând numărul comenzii.
Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare.

În cazul în care anularea comenzii este imposibilă din cauza faptului că livrarea continutului a fost deja expediată, comanda nu poate fi anulată. 

Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform  OUG 34/2014 (Conform ANPC).

În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și consultantul Spa Metisse a acceptat anularea comenzii și plata a fost efectuată și confirmată online, vă vom returna sau recredita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 15 zile lucrătoare.
Spa Metisse poate anula o comandă dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei www.spametisse.ro. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.

Comanda efectuata de către Utilizator, poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
a) Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
b) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online;
c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte